۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

تندروی به چه قیمت

فرشاد امیر ابراهیمی - عضو فعال انصار حزب ا...- مانور بسیج سال 1989


فرشاد امیر ابراهیمی -فعال حقوق بشر ...- آنکارا 2002


محسن مخملباف -قهرمان انقلابی- پس از ترور نا موفق یکی از عوامل پلیس حکومت شاهنشاهی


محسن مخملباف - هنرمند- کارگردان شناخته شده بین المللی


معصومه ابتکار ملقب به خواهر مری - مترجم گروه تسخیر کننده سفارت آمریکا در تهران


معصومه ابتکار ملقب به قهرمان زمین - در دولت اصلاح طلب محمد خاتمی به درجه های عالی مدیریتی منصوب شد. سابقه عضویت شورای اسلامی شهر تهران. فعال حمایت از محیط زیست.

همه ی انسان ها حق تغییر دارند و حتما از اینکه اسلحه بدستان سابق قلم بدست بگیرن و از عشق، دوستی، پاکی محیط زیست و حقوق بشر دفاع کنند خوشحال میشوم. ولی یک سوال بی پاسخ ذهنم را به درد می آورد: چرا نسل من و شما باید هزینه تندروی ایشان را بپردازد؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من خودم اينقد گفتم چرا ؟ اخه چرا اينجوريه ؟چرا اونجوريه؟؟ و هزاران چرايي ديگر ولي جوابي كه در آخر بهش رسيدم اين بود كه اگر بخواهم زياد به اين چراها گير بدم يا رواني ميشم و روانه امين آباد يا مي ميرم... فعلا كه ما بين اين دوتا هستم...

Locations of visitors to this page